489324-203

Bilder från gårdagen

Blev inte direkt många bilder igår men vad gör det, huvudsaken är ju att man hade kul :) Men tänkte iaf lägga upp dom få bilderna jag tog.

Louise, Malou, Emma & Therese (som ej syns men som är precis bakom) Det var vi denna kvällen :)
Hemma hos Malou

Emma, Malou, Louise & Therese hemma hos Emma innan vi skulle ner till bussen och vidare till Karlsborg

Malou & Louise, diskuterar hur vi ska spela detta kortspel som tog ett tag för mig att fatta :P

Malou, Louise & Therese :)

På bussen påväg till Karlsborg
Sötnosarna <3 - Louise, Malou, Emma & Therese :)

Så fick jag vara med på kort med men kanske inte var det bästa. Haha! Blåa tungor is tha shit ! Var ju tvungen att visa den här och höll ju på att skratta väldigt mkt eftersom min kamra är så fullständigt seg.

Tack för ikväll Tjejor & alla andra<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0