489324-203

Behöver verkligen pengar

Eftesom jag ska till grekland (antagligen) med min faster andra veckan i aug så behöver jag pengar så jag har råd med det. Usch, det är dyrt att resa ju. Så idag ska jag jobba, jippi :) så roligt (not!) Men behöver som sagt pengar. Blir även att jobba imorgon, fanns 6 tider så var bara att välja & vraka. Så blir 11.30-15.45 imorgon.
Idag har jag iaf vart duktig och struckit lite kläder, skulle egentligen behövt städa men har inte orkat idag, inte än iaf. Funderar istället skarpt på att lägga mig i soffan och se på tven, är rätt trött idag. ska ju orka jobba. Missar även lite på sverige matchen idag, typ 15-20 min och hoppas då verkligen inte att jag behöver jobba över elr sitta och räkna kassan en bra stund. Vill ju se matchen, kan ju vara Sveriges sista om man har otur.
Jobbar idag mellan 16.30-20.45







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0