489324-203

Bättre kvällar har man ju haft.

Asså, vilken tråkig kväll ändå. Blev första att jag, lollo & frida åkte till bolounger för att där skulle det spelas ölbrännboll men rätt jävla dött var det där och så var det knot så bestämde oss att gå. Drog hem till mig en sväng och sen vid halv 10 stack vi till Mogge (fridas pojkvän). Så skulle dom ut på krogen så då bestämde sig Frida & Lollo att dom med skulle det och vad hände med lilla mig då, joo, fick gå ett varv med Malou och snacka och vänta på att min trötta mamma skulle komma och hämta mig. Är ju som sagt bara 17 än, blir 18 i okt :( Buh! Det suger hårt vill jag lova. Så har inte vart den bästa helgen i mitt liv iaf kan jag ju inte påstå men så är det. Men natten är inte slut än.. haha! ;)








Kommentarer
Postat av: Anonym

blir 18 i augusti, så jävla segt :(

2008-06-13 @ 00:33:36
URL: http://colaburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0