489324-203

Till Pappa..


..Så står det i kalendern idag. Idag ska jag alltså åka iväg till pappa & nina och vara där tills på tisdag. Ska bli skönt att träffa dom igen, var länge sen nu jag var där men det blir ju så när man ska jobba & har massa andra saker för sig. inte lätt när man inte bor i närheten. Sen är det ju inte världens roligaste att åka fram och tillbaka var & varannan helg som jag har fått gjort hela livet. Visst jag är van men det är ju inte så kul ändå. Men idag ska jag iaf ta tåget till alingsås där Nina ska hämta upp mig och vi ska fixa lite saker till huset eftersom hon flyttat hem igen och nu är det lite för mkt, det är lixom dubbelt av allt. Får se om jag kommer in i mitt rum ens, mkt tveksam måste jag säga. Haha! Vad som kommer hända mer vet jag inte men får väl helt enkelt hjälpa till att komma iordning, orka :/ haha. Men nu ska jag gå och göra mig iordning lite. Tåget går inte för än 12.32 men ändå, vill inte vara ute i sista minuten, sån är jag inte (oftast).







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0