489324-203

Solen ler så fint mot mig idag :)

Det är sol ute och varmt med några vindar, men skönt. Dom ringde från jobbet idag och kolla om jag ville & kunde jobba och såklart kan jag det för jag behöver ju pengar så är bara att ligga i :) Men har idag hunnit åka upp till simsjön med mamma och sola en sväng. Vattnet var alldeles för kallt att bada i så får bli en annan dag. Blev även tacos, så nu är jag värsta mätt men gott. Jobbar idag mellan 14.30-19.00. Trevligt ! För den som vill veta & inte vet det får man nu ett cola glas när man köper en plusmeny. Hehe. Fan vad jag kan ;) Sedan när jag kommer hem blir det allsång på skansen med mamma och sen är promenad, detta överfettet vi har MÅSTE bort.








Kommentarer
Postat av: JONNA!

sv; jo härligt :D

då har vi snygga hår vi då ;D

2008-07-01 @ 17:03:41
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0