489324-203

Rätt så dumt kanske

Vet inte vad det är med mig men känt hela tiden att "ååh, vad jag längtar tills min lediga dag" och när man går in på mctime (som är donkens sida för oss som arbetar) ser jag en massa nya tider och dom som jag är så har jag tagit en ny tid nu på söndag. Så kommer alltså jobba 7 dar i rad och vara ledig på onsdag och då ska jag verkligen vara LEDIG oxå. Behöver det känner jag för sen kommer jag ju jobba tors-fre oxå. Full fart men samtidigt när man ändå håller på och är igång kan man ju bara jobba på. Behöver ju verkligen pengar oxå så skadar ju inte. Nu ska jag verkligen bara SLAPPA hela kvällen :D fyfan vad skönt det ska bli.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0