489324-203

Min tid hos Pappa

Tänkte nu berätta lite vad man har hittat på för bus hos Pappa. Var ju där från fre till ons så hann ju med en hel del. Skönt att få träffa er igen <3 Jag älskar er, Pappa & Nina<3 Ni är bäst! :D:D:D
Först på Fredag när jag kom dit så gjorde vi inget speciellt, bara satt och snacka och hade det trevligt.

Lördagen Satt vi ute prata hela morgonen om min framtid och sånt som är otroligt viktigt nu för att jag ska kunna fortsätta mig liv så jag kan må bra, att JAG ska må bra för en gångs skull. Efter det åkte pappa till långemad (det heter så där min farfar bor) för att greja med opeln och på kvällen åkte vi in till Trollhättan och gick vid slussarna, tog en mjukglass och sen åkte vi till resturangen strandgatan i thn. Lite fel omvänt men aja. Gott var det. Blev bakpotatis & räkröra för min del, Mums ;D Sen åkte vi hem och spela lite spel. Riktigt trevligt. Mkt skratt blev det efter en mkt fartfull dag om man menar tankemässigt.

Pappa & Nina på strandgatan.

Jag innan vi skulle åka iväg till thn.

söndagen gjorde vi inte allt för många knop inte på förmiddagen iaf. Men eftermiddagen så åkte vi och hälsa på lite folk. Först Anna med familj (NIna arbetskamrat) som hade fått en bebis för en vecka sen. Ur söt :D Sen vidare till familjen Ryrlén. Där dom bjöd oss på kaffe. T.o.m jag tog kaffe försöker verkligen lära mig det, tyvärr går det sådär :/ Kan inte hjälpa det men tycker verkligen inte om det. Sån besksmak :S Men dom visa iaf oss runt i huset efter dom har gjort iordning efter bränden dom hade. Rökskadat hela huset men nu var det så fint och härligt nytt (: Efter det hem och nana :D

måndagen blev det att åka ut till Farfar. Greja lite med opeln, håller på och byta länkarm eftersom den blivit krök efter avåkningen i vara. Blev även att jag fick testa 4hjulingen som dom har köpt. Riktigt roligt :D Inte lärt mig hundra procentigt växlingen men det kommer nog snart =) Jag fick oxå blestra ena länkarmen och jag kan lova att det tog MYCKET längre tid än vad jag trodde att det gjort. Sen är det ju ingen normal höjd att jobba i för att jag ska kunna se in. Antingen stå på tå eller stå på ett hjul och böja mig. Skit grejer, tänk på oss som är korta(A) På kvällen blev det lugnt :)

Opeln på lyften

Så ser bmwn ut nu, det blir väl lackning snart hoppas.

Jag hos Farfar.

tisdagen bar det av till LISEBERG! Har faktiskt inte varit där på två år. Lång tid för annars brukar jag vara där minst en gång om året. Men iaf, fick med oss pappa tillslut och kul var det. Blev även jämt antal så det var bra. Det var jag, Pappa, Nina & Niklas (Ninas brorson) Var molnigt hela dagen men det gjorde ingenting. Det var bara skönt. Vi sprang runt där & åkte lite allt möjligt. Inte överdrivet långa köer och skönt det. 20 min till ballader första gången. Det är bra det :D Vi åkte t.o.m rainbow och jag kan säga er att jag var rätt skraj för den knacka rätt bra när vi åkte den och nästan komiskt nog så satt vi och skämta om att den knackar ju så den kommer säkert att krascha och vad gjorde den inte en timme senare!? Joo, den krascha och jag är väldigt glad att jag inte satt där i. Tråkigt men sant. Får väl vara glad att få åka den en sista gång. Den har jag ju alltid gillat. (Fast inte lika mkt längre kan jag ju säga). Efter det hände åkte vi endast två saker, det kändes lagom. Hehe. Men var en trevlig dag trots den hemska kraschen. Mkt ambulanser, poliser & helikoptrar vill jag lova och dom stängde av en hel del.

Pappa. Nina & Niklas står i kön till Radiobilarna och ungefär i denna stund hände kraschen.

Här var det enda stället man kunde se rainbow ifrån. Konstig nog är man verkligen extremt nyfiken och måste bara se hur det ser ut. Grymt hemskt i vilket fall som helst.

Då var det onsdag och dags att åka hem, tog bussen vid 10 så var hemma halv 12 ungefär, sega busschaffisen gjorde så jag fick springa till min buss för att komma hem. Gaah! :P haha. Men väl hemma så blev det att ta det lugnt i nån timme för att sen väg att jobba.

Såhär har mina dagar sätt ut. (Dock tror jag inte nån orkar läsa men aja)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0