489324-203

Man ska inte klaga men man gör det iaf.

Man vill ju ha värme och när den kommer så klagar man bara. Men kan det inte vara nåt mittimellan mot vad det är nu. Nu är det enormt hett.
Vid 10 tiden idag så mötte jag ju upp Frida för att cykla in till stan och kika lite i affärena. Hitta mig nåt iaf. Ett par vita shorts. Samma som jag köpte sist, jag gilla dom så varför inte köpa ett par till. Endast 50 :- ju. Sen blev det lite nya tofsar, sådär halv intressant att berätta men ändå. Sen två presenter till mamma men tänkte att hon skulle få nåt bättre sen när jag fått min lön, sen i aug. Efter grekland.
Efter vart inne på stan en sväng och käkat på donken med så kom Frida pojkvän, mogge & hämta oss så åkte vi iväg till vristulven (tror det hette så). Det var riktigt skönt i vattnet, otroligt nog. Blev bara där en lite stund för Frida skulle iväg och jag ska träffa Robert, om det nu blir av vill säga. Inte hört nåt än så. Får se.
Nu är iaf Benita nere i affären och ska köpa godis, mums. Länge sen jag åt godis nu. Är galen i godis.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0