489324-203

Lördag

Jag är trött, haha, vad ovanligt känner jag. Not. Fattar  inte varför men blir väl så bara ibland. Än idag har jag inte gjort så mkt, läst lite, suttit här, plockat iordning på alla mina kläder som legat slängda i soffan. Prova även några gamla jeans som jag inte kom i förra gången jag prova, men trot eller ej, jag gjorde det nu :D Fan vad härligt. Betyder att jag blivit mindre. Jippi! :D Nu tänkte jag iaf ta och äta lite och se en film sen vid kvart över 4 börjar jag jobba så halv måste jag väl börja röra mig bortåt och får väl vara duktig och cykla idag med, hoppas bara det inte börjar regna som dom har sagt att det kommer göra. *suck* ingen snäll själ som vill skjutsa & hämta mig(A)? Hehe. Slutar i vilket fall som helst vid 8 så slipper dom värsta fyllonen. Haha. Iofs får jag ju inte jobba längre än till 10 (tur kanske) men när jag blir 18 blir det ju längre. Haha. Hoppas det går bra men det gör det säkert, när man väl igång så gör det de, värsta är när man ska ta sig dit, segt. Men ska inte klaga jag har ett jobb jag ändå trivs med rätt bra :) Efter jobbet har jag inte en aning om vad som händer. Slö känns lockande men man vet aldrig, ska ju upp 11 och jobba så får ju inte bli försent.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0