489324-203

Kommer inte på nån värd rubrik

Nu blir det att SLAPPA gärnet framför tven med godis & chips. Lousie var nyss här och tunna ut mitt hår. Kan lova er att det behövdes. Synd att jag inte tog kort på min hårhög, men det var MKT hår vill jag lova. Skulle ju lätt kunna göra en peruk av det. men har fortfarande mkt hår kvar så jag är nöjd. Tack Lousie<3
En mkt märklig grej som hände när vi skulle gå, var att helt plötsligt så börja brandvarnaren att pipa, först fatta vi inte vara det vara och sen kunde vi inte stänga av den så den hamna i marken och då blev det tyst, hemskt ljud :S Men riktigt skumt att den bara gick igång av sig själv..

Fått tillbaka min mobil med, riktigt gött. Saknat min lilla nalle<3

Nu blir det jönssonligan & sen sova så gott, är faktiskt riktigt trött idag. Man sover aldrig så bra när man är borta + att jag jobbar imorgon men börjar 12.15 men ändå, måste ju komma upp, ska försöka vara duktig och ta en promenad på morgonen, behöver det. Speciellt när jag ska feta så mkt nu.
Ha en trevlig fredag allihopa<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0