489324-203

Kaos, frågetecken & krångel

Min dag idag kanske inte varit den bästa tyvärr. Börja med att jag kom till jobbet och fick ta driven själv & kassan själv. Först och främst hade jag aldrig stått i driven. I början var det väldigt lugnt men sen kan jag lova att det bara blev kaos:S Det var folk över allt & jag helt själv. Blä! Sen kom iaf folk och tog över och det sluta med en väldigt arg kille. Sorry ! :/ Blev sen att stå i kassan där kan jag min grej & det är skönt :D Kom även fram nån och fråga hur det gick med rally.. Jaa, men vem fan är du!? Det kunde han inte säga heller, fan vad det stör mig. Känner verkligen inte igen killen, störande. Men men dag gick på bra sen och det var skönt. Sen var Breman snäll & hämta mig & även skjutsa mig till jobbet, regna ju idag :/ Tackar så mkt :D:D När jag kom hem var Mamma hemma. :D Vart själv sen i onsdags här, var riktigt skönt men ändå.. Rätt störande har det vart när inte msn & internet fungerar utan bara ska krångla. Gaah! Men nu verkar det funka iaf. skönt :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0