489324-203

Jag vet inte hur jag ska göra..

Godmorgon :)
Söndag idag och idag ska det vara en vilo dagen men icke, idag ska jag jobba igen. Jippi! Not! Jag är värsta trött och är inte alls sugen sen har jag ett stort problem med och vet inte vilket jag ska göra. Eftersom det regnar idag och ska åska så är jag inte direkt sugen på att ta cyklen till jobbet, som sagt så ligger donken på andra sidan stan och tar en halvtimme att cykla. Men tar jag bussen finns det risk för att jag kan komma försent eller att jag kommer exakt. Tar ungefär en halvtimme med den med och från där den stannar och jag hoppar av tar det ungefär 10 min att gå så kommer nog inte hinna men jag är verkligen livrädd för åska och kommer ju aldrig våga cykla idag. *suck* jag vet inte hur jag ska göra :S mkt störande. Mamma kan du inte vara hemma så du kan köra mig istället :P  Sicka jävla problem man har känner jag.. Vilket fall som helst så jobbar jag idag mellan 11.15-16.00. Jag vill inte, är verkligen inte sugen!!! blää.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0