489324-203

Jag är inget bra på att hitta dom rätta orden.

Jag är en typisk såndär människa som alltid säger blås-grejen när jag menar tryckluft eller grejen-under-den-saken *pekar*. Jag är verkligen kass på att säga vad det egentligen heter, många skulle väl kalla det dåligt ordföråd men jag vet inte om jag kan hålla med om det, bara mer ointresserad av att lära mig massa ord jag ändå knappt orkar säga. (Lat kan det oxå kallas)
 
Men ska ta ett ex. idag som många hade väldigt roligt åt. Skulle gå in i frysen på donken för att hämta pommes, ett litet probelm som fanns där att det var grymt fullt där inne så var bara en liten gång man kunde gå in där så var jag lite si så där till att gå in där.
Jag och mitt "ordförråd" (jag vet ju vad det heter men lat som jag är så orka jag inte tänka ut det) utan säger till Manish
- Snälla du, kan du hålla upp dörren för jag är ju sådär.. du vet.. trångrädd!
Ett as garv hörs från honom och jag kommer då mitt otroliga feliga ordval. (Fel ord följd jag vet)
Sen tog det inte lång stund innan alla fick reda på det och hade väldigt kul åt det. Och jag är inte dum, jag vet att det heter Sellskräck men just då var det stopp i hjärnan. inte mitt fel.. och vet även att det finns ett så kallat mkt finare ord som jag inte kommer på, typ klostofobi elr vad tusen det nu är, Haha, men aja.. får säga som såhär jag bjuder på den och mig själv för sånhär är jag (=








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0