489324-203

It's hot, very hot.

Solen lyser och det är varmt ute redan och gissa vad jag ska göra då!? Joo, jag ska jobba :/ Skräll men nu är det sista dagen jag jobbar i rad för sen är jag ledig tre dagar för sen jobba 2 dar i rad. Jobbar även idag 4 timmar längre, skulle börjat 5 men börjar nu istället 1, jaa, jag är ju för snäll ibland.. Men får ändå passa på känner jag, behöver pengar & det är ju massa pengar så det gillas :D

Ikväll är det ju firmafest (poolparty) men jag vet inte än. Ska ju åka tävling imorgon så kanske inte är så lyckat, iofs så ska jag inte åka från halv 9 eftersom det var det första tåget som gick till herreljunga på lördag morgon, vilken skit. Men aja, skönt att slippa gå upp så tidigt. Sen blir det nog att åka hem på lördagen med, verka som man ska på fest där på kvällen men får väl se.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0