489324-203

Ingen överdriven aktiv dag

Idag så har jag mest bara vart bakis och inte orkat nåt. Vakna upp tillsammans med Breman, låg och snacka lite & kika på film. Runt 1 åkte han iväg och jag fick sitta här själv i hettan, trodde jag skulle smälta bort av värmen. Bara vart och kolla på tven & sitta här under dagen. Runt halv 10-10 tiden på kvällen drog jag mig iväg till Frida och kom nyss hem nu. Satt och snacka lite om allt nytt, blivit länge sen vi sågs nu. Mkt at berätta om och har säkert glömt hälften tyvärr. Men imorgon ses vi igen, vid 10 drar vi in till stan, köpa present till mamma som fyller år den första och sen ska jag sätta in pengar oxå och boka tid på körskolan, tänkte börja nu nämligen :P Får se om man kan få nån tid innan grekland elr ej.
Är ju bara 2 veckor kvar nu innan jag far iväg till Lefkas & Grekland.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0