489324-203

Helgen står på ingång

Men jag är inte ledig för det utan dum nog som jag var tog jag i förrgår en tid idag. 12-17 men men behöver pengarna så får se glad ut och bara jobba på, det går nog fint ändå. Ska även vara duktig idag och cykla till jobbet, jag blir ju nästan impad av mig själv att jag cyklar men får ju faktiskt använda den fina cyklen jag köpte förra året av dyra pengar. Haha. Men skulle ju inte ha nån skit utan nåt som jag trivdes med. Är nöjd med den, la till o med 1000 spänn mer på den för att få en annan färg och mer växlar. Haha. Nu är jag iaf klar men behöver inte åka här ifrån 20 över ungefär. Tar en halvtimme dit och sen byta om med, jag gillar inte att cykla i dom kläderna. Hehe, så de så :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0