489324-203

Godermorgon!

*Gäsp* Är lite trött idag känner jag. Men ändå sovit gott inatt. Snart är det dags för att åka iväg och jobba, elr ja.. en timme kvar innan jag ska cykla iväg men ändå. Jag är verkligen inte sugen att jobba idag, hela kroppen säger bara Nej, men jag har väl inget val än att se glad ut och jobba. Pengar är det ju så. Jag jobbar i vilket fall som helst mellan 12.15-17.00. Skojdå.. Nja, kvällen blir nog jäkligt lugn som det ser ut nu men det är okej för nästa vecka blir det fullt ös.

Är ju själv hemma hela helgen med eftersom mamma & dom är på bröllop. Mamma är tärna oxå, jag hoppas det ska gå bra och att ni får det trevligt idag på den stora dagen.

Nu blir det att klä på sig, sminka sig & fixa håret. Jag vill inte!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0