489324-203

Farten sitter i.

Jobbet påverkar verkligen en när man kommit hem oxå. Som idag fick stressa till jobbet som tusan för att inte komma försent men klara mig, kunde ju inte cykla i detta regnväder. Ibörjan var det inte någon när jag börja vid 11 men vid 12 då rulla det igång och var minst 3 st i kö hela tiden ända fram till 4 & fick även jobba över en kvart eftersom vi var kort på folk. Jag kan nog lova att jag kommer aldrig komma till ett stressiga jobb, så mkt som man stressar och skyndar men inte kul när det inte finns nåt att göra heller. Fast det roligaste är att när man kommer hem så är man fortfarande lika stressad man gör allt i samma tempo, man äter fort, kissar fort .. allt gör man fort och är ganska svårt att slappna av och få ner tempot, är fortfarande i full gång.

Nu ska jag snart packa lite eftersom jag, mamma & syster ska till halmstad i 2 dar. Är ju inte mkt packning men jag är kass på att packa så kommer bli lite ändå om jag känner mig rätt. Hoppas det blir okej väder iaf så man kan sola & bada lite. Ska ju till tylösand. SNÄLLA , GE OSS SOL!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0