489324-203

Rallytävling, Festande & Trevligt möten/samtal.

.. var det igår vill jag lova men tror dock inte någon missa det. Dagen börja med att jag gick upp kl 7 för mit tåg gick halv 9, så gjorde mig iordning lite. Sen övningskörde jag bort till rese och vänta där på tåget, sen väl framme i herrljunga kom Helena och hämta mig. Åkte direkt och fyllde i papprena och sen bort till service, gå igenom roadbook, snacka med Carola som jag åkte med och snacka med pappa om allt, var tvungen på att få reda på lite saker.

En sliten & trött Veronica i värmen.

Sen var det dags för start vid 12.23 , hade ju start nr 23 (och pappa hade 4) Grp E gick ut först.

Men iaf vi kom iväg och detta var ju min första riktiga grustävling med tider och grejs. Jag är jäkligt glad att jag fixa det, det var lite rörigt måste jag säga :) Det var ju inga tider alls att skryta med men kul var det och det är det som är huvudsaken.

Pappa och Magnus hade lite små problem och så, så dom sluta på en 12 plats av 24. Så hälften får väl vara godkänt.

Det var en extremt varm dag igår, helt sjukt egentligen. Trodde jag skulle smälta bort. En overall, hjälm och värme på i bilen för att den icke ska koka, kan lova er att det var nog det varmaste jag har vart med om. Helt svettig på ryggen och överallt. Men så är det ibland, försökte dricka mkt men känns som det svettas ut lika fort igen. Men aja, en bra tävling med 200 startande. Riktigt kul. Go Kullings! :D
När alla kommit i mål så var klockan ungefär halv 9 och då var massa prisutdelningar och grejer kvar. Men jag stack då eftersom jag skulle med ett tåg hem vid 20.50..

Väl hemma blev det duschen en snabbis, så extremt svettig som jag behövdes det vill jag lova. Sen ringa Lollo för då var det fest på G. Så ungefär vid 10 - halv 11 kom jag till Filip i Vasastan. Vi var väl några stycken, rätt soft. Blev massa spökhistorier och grejer. Malou var rätt skraj där ett tag för munk ;P (fast iofs var alla ganska skraj efter allt vi snacka om) Efter ett tag där så skulle dom andra spela kubb. Jag &Therese gick då & mötte Rosengren. Vi drog in till stan där, och vad vi gjorde är jag inte så säker på men men, var väldigt lätt påverkad efter denna hårda dagen jag hade haft och kommer därför inte säga hur lite jag drack för att bli bra rund om fötterna. Senare vid 2 tiden träffa jag Robert, skit roligt. Inte setts på år & dar typ. Men blir att ses snart & Ta en promenad, måndag blev det nog. (fast får se hur mkt han kommer ihåg av det) Hehe. Efter det drog vi fortfarande där inne och vet inte allt vi gjorde men runt 3 - halv 4 snåret kom Breman och hämta mig, Therese & Rosengren. Skjutsa hem dom till Tibro först och sen drog vi hem till mig och sov. Då hade väl klockan tickad iväg till halv 5 ungefär. Haha. Seg då vill jag lova. Förövrigt Den bilen säger jag bara, kallt så in i helvete (cab) och jag vet verkligen inte vad jag ska säga mer. Haha. Stort as garv blev det när jag såg den iaf, men tack för skjutsen & sällskapet.

Vart svårt att sova inatt eftersom vi var två och att det var alltmänt varmt så vakna rätt ofta och så, så har inte sovit så mkt så är rätt seg nu men mest bakis. Usch. Jag vill ha en Pizza nu, riktig flötmat, mamma ge mig!
Även Dennis ringt, (mitt ex) inte pratat på hur länge som helst och blev verkligen glad att du hörde av dig. Blev grymt chockad. Glad att det går så bra för dig nu, det är du värd. Du kommer alltid finns i mitt hjärta och ha en speciell plats där. För alltid!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0