489324-203

En ny dag

Torsdag och snart är det helg, underbart. Jag är ledig från jobbet lör-mån. Fan vad gött kan lova att det behövs nu. Ska ju tävla därför jag är ledig oxå. Iofs tävlas det ju bara på lördag men ändå. Får se hur det går. Skit kul ska dte iaf bli. 200 startande, inte fel alls :)

Dags att att snart ta bussen bort till jobbet, denna veckan har jag vart lat och inte cyklat men det är bara för att mamma kan hämta mig och det blir så mkt lätare då. för varmt att cykla nu oxå.  Men ska inte klaga på vädret så men piss att jobba när det är sånt här dunder fint väder men men man kan inte få allt. Ha alla en suverän dag ute i solen medans jag ska slava på donken. Hehe.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0