489324-203

En lång & slitsam dag.

Idag har man vart duktig & jobba. Det har vart ös nästan hela dagen, med några välbehövliga pauser :) Dock glömde dom & även jag av att jag sluta vid 7 så när klockan var halv 8 så fick jag springa in och säga att jag sluta för en halvtimme sen & fick då springa ut och be mamma om ursäkt, stackars mamma :( Men men, behöver pengar så på det sättet var ju det bra. Efter att fått stressa hem blev det en snabbis in i duschen och sen titta på allsång på skansen med mamma och sedan ute och gå en sväng som jag hade lovat henne. Det behövs nu så ska försöka göra det varje kväll, men idag var jag inte direkt sugen pga. att vart slitsamt idag. Jobbigt !Men nu blire nog en film med mamma & sen gå och sova. Är rätt trött faktiskt.









Kommentarer
Postat av: JONNA!

sv; åh vad bra :D

2008-07-01 @ 22:50:58
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0