489324-203

Detta var min dag!

Idag så har det vart rätt lugnt. Kollat på film, suttit vid dumburken och sen lagat lite mat. Men vid 18 så åkte jag iväg till jobbet och jobba. Lämna in min mobil innan det med, 4e gången nu så nu ska jag egentligen få en ny mobil eller välja en annan. Så får se vad som säger. Hoppas på en ny. Trött på denna.
Men iaf på jobbet har det vart lagom med folk och jobba till halv 11. Haha. Tänk om svenskar kunde vara så flörtiga, haha. Svenska killar är bara för stela , fast är dom fulla så går det ju men då är dom nästan mer sliska & jobbiga.
Lite komplimang där på kvällen, piggar alltid upp. Haha ;) Kul kan man ha ibland.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0