489324-203

Det är verkligen hett!

Ojojoj, vad jag har svettats idag vill jag lova. Aldrig vart med om så varmt som det vart idag, trodde fan jag skulle smälta bort kan jag lova er. Pannan var helt plank, blev även ett långt pass idag 13-21 (det tog vill jag lova)
Efter nio när vi sluta så drog jag & mikaela hem till amanda där det var pool/firma fest. Tog ett tag innan vi hitta men tillslut så gick det allt :) Jag var typ nykter, smaka väl bara lite av folk men inget direkt drickande utan tog det väldigt lungt, hade ju inget med mig heller men blev väldigt sugen när jag väl satt där. Åkte hem vid 12 efter mkt snack & mkt bad från alla (utom jag typ). Måste säga att det var en trevlig kväll & nu håller dom väl på fortfarnde för fullt och super & badar. Trevligt var det iaf, nästan gång ska jag med supa riktigt. Anledningen till att jag icke drack var för att jag ska åka tävling. Måste nog gå och sova nu, ska upp 7 imorgon. Snark, men säger som så att jag får endast skylla mig själv.
Blir nog party imorgon med om man har tur (: får se helt enkelt. Ha alla en trevlig helg :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0