489324-203

Ännu mindre än vad jag planera

Fick som sagt skynda mig mkt imorses för att hinna med allt men när jag kom till polisen och skulle fixa passet så visade sig att mamma var tvungen att vara med, hade ju trott det men hade vart skönt om jag hade kunnat fixat det själv. Har ju påskrivet av båda, men aja.. I o med det så blev det en stund på stan. Gick runt och kika och bara tog det lugnt. Hitta mig iaf lite saker på rea, riktigt gött. (Bilder på det imorgon) Det blev iaf, ett par skor, gråa shorts & stor gul t-shirt. Härligt. 200 ;- för allt, inte farligt alls.

Vid halv 1 åkte jag iväg till jobbet, dagen har rullat på bra. Dock brände jag mig så In i helvete (ursäkta språket) på tidkorten vi har vid hamburgarna. Var sjukt varmt. Kunde knappt jobba pga av det, verkte och pulsera som bara tusan. Har nu även en blåsa på fingret. Kul då :( Bättre nu iaf som tur är. Blev en lång dag iaf, jobbigt men pengar :D

Imorgon blir det ingen vila heller utan jobba, dock 3 h men vill absolut inte jobba mer för egentligen var det min lediga dag imorgon men snäll som jag är tog jag en tid.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0