489324-203

Alltid detta tjat om jobb..

Jag hitta en skit bra grej på min cykel igår som jag inte visste att det fanns eller vad man ska säga, det var att min sadel blir torr direkt, allt bara rinner av direkt. Resten av cykeln är genomvåt men inte sadeln det är ju skit bra, då slipper man bli blöt om rumpan :D Haha.
Godmorgon förresten, en ny dag och sista dagen på denna vecka. Och ni kan ju bara gissa vad jag ska göra idag!? Haha, ska inte vara så svårt gjort det dom senaste dagarna, och svaret är JOBBA! Haha, skoj. Neejnej, ska inte klaga kommer gå fint. Jobbar idag mellan 11.00-15.15. Inte så långt så det är soft :) Fick ju jobba över en timme igår så tillslut var jag hemma vid 10.
Här regnar det nu, usch :( som tur är som sas igår ska jag få skjuts idag =) Jätte snällt kan ju inte cykla i detta vädret, får väl ringa och väcka honom snart, han får inte göra så jag kommer försent det hände ju så första dagen. Haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0