489324-203

Välbehållen och framme i skogen

Jag är hos pappa i skogen nu. Lite ensamt dock här just nu får väl se när dom andra två dyker upp. Bilfärden till mormor och morfar gick bra, dock segt att åka bil själv måste jag säga. Inte lika speciellt att köra nu som det var när jag hämta bilen. Dyrt är det att hålla på och tanka med, morfar var så snäll att ge mig 20 liter. När jag väl kom dit fick jag lite julmat och sedan spela vi plump som vi brukar göra där. Men vid 3 var jag tvungen att dra mig, vill inte köra när det var mörkt så åkte bort till Ninas jobb bara och sa hej. Efter det åkte jag hem till Nina och pappa. Så blev det att sätta sig här och se på tve och lite så.

Ikv  ska vi pynta granen och bara ta det lugnt och mysa.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0