489324-203

Tjejer kan

Sådära, jag kan allt lite. Fast lite var det och inte alls svårt. Haha. Generatorremen till pussen lät som fan så fick åka och köpa en ny och måste fan säga att Biltema har dålig personal som inte kan allt för mkt. Visst dom har mycket grejer till billiga priser men bra om dom kan nåt. Tog typ 15 min för mig att få en generatorrem. Det är bra det. =/ Åkte iaf ut till verkstan och låna lite verktyg och bytte remen. Gick fort och bra. Lite hjälp av Bengt bara så han kolla så det såg bra ut och nu går den så fint och låter så bra. Haha. Jag kan allt ;)

Skolan idag gick förövrigt bra. Fick stressa iväg och hämta Blomberg idag i väring för han hade missat bussen. Kom 10 min försent och då visade det sig att vi ej hade nån lärare, hon var sjuk. Så blev bara närvaro anmälan och kortspel. Haha. Sedan hade vi svenska där vi satt och titta på sunes jul och fick reda på nationella provet. G+/VG, det är ju helt okej. Ska försöka få VG nu i svenska B, vore riktigt skoj.

Nu ska jag spela lite kort med syrran eller ja, jag har inte frågat henne än men jag har bestämt det däriemot. Sedan blir det att åka till maxi och köpa lite saker till syster och sen jobba.







Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha ne inte jag heller men du skrev om nån B iaf :D Jaaaja, så äre väl. Blev det en bra kväll eller ? :) <3

2008-12-18 @ 23:27:24
URL: http://fsomifrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0