489324-203

The girls night och massa annat.

Tiden går så förbannat fort. Redan lucia och idag fyller Thomas 19 år, grattis :) Jobbar hela kvällen gör jag också, halv 9 till 1 ikv. Skoj då ;) Haha. Kom och hälsa på mig, fyllon.

Men men, tänkte börja från i torsdags att berätta vad som hänt. Då vankades det utgång med tjejerna. Malou, Loffsan & Frida<3 Blev förfest hos Malou och sedan utgång på bogrens. Det var väl helt okej, Veronica blev rätt så full ja, och var massa sugen på efterfest men ingen annan. Buhu. Halv dålig musik på bogrens och halv dåligt med folk så bättre har jag ju vart med om. Men men, sen drog vi hem till Malou och sov och jaa, jag blev väl halvt borta.

Fredag, vankades det lucia i skolan. Sådär halv bra kan man ju säga att det var men aah, vad kan man vänta sig av kavelbro, hum!? Men men, efetr det stack jag hem, flöta med chips & cola. Precis vad som behövdes. På kvällen tog jag, Frida & Loffsan bilen bort till Malou för där vankades massa flöt med pizza och godis. Blev idolfinalen också, absolut rätt att Kevin vann men Alice vad väldigt bra också men kommer nog gå bra för båda iaf =) Hehe. Sedan blev det att åka in till Voda, satt där och var nykterist. Iaf jag och Frida, dom andra två tog nån cider bara. Åkte därifrån vid halv 1 kanske, rätt segt ut. Inget kul folk. men aja, körde hem Frida och Loffsan och sen åkte jag till Väring och hämta Blomberg och Rikard. Blev en del sladd, debuten med 940n ju, gick väl sådär men fick allt till några fina sladdar :D Yeah, roligt like hell iaf :D Sedan kom Veronica hem vid en 4 och var väldigt trött.

Idag - Nu ska jag iväg och hämta Frida med benita & carro. Blir att julhandla, måste fan börja ju. Sedan ikv vid halv 9 så blir det jobb som jag skrivit tidigare.

Imorgon åker även Malou till austalien, sagt lite hejdå i både tors&fre. Vi kommer sakna dig gumman. 31 dar är lång tid. Men du får ha det bäst. <3







Kommentarer
Postat av: Frida

Vem då B? Va snackar du om?

2008-12-15 @ 21:29:13
URL: http://fsomifrida.webblogg.se/
Postat av: Sanna

riktigt dålig musik på bogrens..

2008-12-16 @ 10:42:37
URL: http://sannaandre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0