489324-203

Sur som saltgurka

Sitter i skolan och är bara så trött på detta. Fyfan är allt jag kan säga. Vill bara hem nu men har en halvtimme kvar på lektionen och sen ska jag in och möta Blomberg i stan för att hjälpa Blomberg med lite saker. Får inte alls bli länge där för jag har inte ens packat inför helgen, lite smått stressigt om man säger så. Haha.

Om folk bara kunde veta och förstå men det är ta me fan omöjligt i denna jävla klassen. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! arg. Ingen idé att ens försöka längre för det är ett gäng med skit jag går med, that's life. Tur så finns det vissa ljusglimtar ändå, som min älskade Jessica<3 och nån annan, någon gång, någonstans. 


Du svek mig och du ska få igen. Ord svider, ord sätter sig och ord sårar. Om du ändå bara kunde förstå.. Men nej, kan vara jävligt svårt tydligen. Vill bara nu att du försvinner ur mitt liv så jag kan gå vidare för jag pallar inte detta längre. Jag är ledsen, jävligt ledsen.


 



Kommentarer
Postat av: Frida

Gumman då, vad har hänt ? <3

2008-12-11 @ 15:51:59
URL: http://fsomifrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0