489324-203

Solen skiner här nere i göteborg.

Helgen har vart skön, dock har jag vart väldigt trött. Börja med med att jag kom ner här i fredags och Marita kom och hämta mig på stationen. Vi åkte till lägenheten och bara slappa, kolla på idol och frossa i godis & chips. Riktigt gott, var precis det jag behövde.

På lördag började vi soft med frukost och sen börja göra sig iordning och sedan tog vi oss in till stan och köpte strumpbyxor inne på NK, riktigt snygga svarta och sköna dessutom. Vid halv 2 begav vi oss till Cecilia, hon som skulle fotografera mig. Sicken otroligt trevlig kvinna. Först så sminka hon mig och gjorde iordning håret, fixa kläder och sånt. Sen var det bara att hoppa fram framför kamra, det var lite stelt i början men sen blev det allt bättre och några bilder hoppas jag allt blev bra. Dock har jag inte fått sätt några av bilderna än men jag ska se hur jag ska göra. Förhoppningsvis kan jag få se dom idag men får se. I vilket fall som helst så var Cecilia en så otroligt snäll och glad kvinna. Hon gjorde verkligen så man kunde släppa loss. Blev hela 250 bilder så nån måste ju bli bra. Jag hoppas verkligen jag kan få se bilderna idag och få med mig några hem. Efter vi vart klara där så gick vi till något ställe (kommer inte ihåg vad det hette) men låg på avenyn iaf. Den dyraste jäkla pizzan jag har ätit. haha. Men men, sen så begav vi oss hemåt och kolla lite på tven och slöa. Vid 7 gjorde vi oss iordning och drog iväg för att möta Sara, en släkting. Vi åkte och  bowla, det var skit roligt :) Speciellt när Marita i sista minuterna tappar klotet bakåt och jävla vad jag garva. Låg fan dubbelvikt och garva. Så sjukt kul. Blev några cider och så men efter en timme där så bestämde vi oss för att gå bort till Halta Lottas Krog. Satt där och tog en cider och sedan satt vi bara där och prata om våra släkter och alla släktkalas och allt var det nu är. Jätte kul men vid halv 12 - 12 så drog vi hem för allihopa var väldigt trötta. Så somna rätt gött när man kom hem.

Idag har vi bara suttit och snackat, ätit frukost och tittar nu på hogan know best. Haha, sjukt roligt ju. :D Nu blire bara slappa här idag och åker hem till skövde land vid 7 eftersom jag vill gärna åka bort till Cecilia och se bilderna =)







Kommentarer
Postat av: bella

Var gärna med i min frågestund som jag har på bloggen, det vore roligt!

Tack i förhand!

2008-12-07 @ 16:14:14
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0