489324-203

Pussen är min :)

Hämta bilen igår, äntligen säger jag bara. Så himla skönt att ha bil nu och kunna ta den när man vill och så. Det är ju perfekt. Blev mkt farande fram och tillbaka bara. Först vid 2 så åkte jag iväg till pappa och var i grästorp vid . Så åkte vi till farfar för det var där bilen stod. Sitter som en kuf men det är sånt man får ta. Åkte hem till pappa och käka lite och kika på tven. Vid 6 så åkte vi till Nossebro för var tvungen att tanka och det var där vi skildes åt sen, jag åkte hem, hem mot skövdeland och pappa åkte till klubben. Segt att köra på motorvägen, går ju bara rakt, rakt och rakt hela tiden. Men med algrens grannar så går det fint, fy fan vad dom är goda :) Hihi.

Nu kan jag få sova nästan en halvtimme längre bara för jag har bil. Fatta vad skönt! Som jag behöver inte åka från en kvart senare typ. Jobbigaste med bilen bara är att bromsarna låter så, tjuter men ska väl försöka fixa det.

Idag väntar iaf först skolan och verkstan, ska nog göra service på en av bilarna vi har på skolan och sen så ska jag in till stan för att träffa Olivia, så blir det en fika och säkert gå på stan och kolla lite :) mysigt.
Hoppas det inte är allt för mkt folk för det klarar jag bara inte av, nej fy.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0