489324-203

Klara mig från det värsta

Har ingen halsfluss nu iaf, så jävla gött men har ändå väldigt ont när jag ska svälja. Ibland blir det allt bättre men mesta dels så är det bara skit jobbigt och göt väldigt ont.
I skolan idag har det vart rätt lugnt, först samhäll och inte gjort nåt speciellt, prata om ekonomi och sedan svenska där vi bara fick lyssna om romantiken. Lätt men ändå rätt seg dag.
Har vart jävligt trött idag så när jag kom hem blev det bara mat och sedan la jag mig i sängen typ så från 2 tiden till nu ingefär, tre timmar senare. Har jag sovit förbannat gött egentligen. Nu kommer jag orka jobba mitt 3 timmars pass idag. För härligt alltså, från 19-22, inte allt för jobbigt om man säger så men lite pengar är det allt och jag behöver allt jag kan få nu känner jag. Hehe.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0