489324-203

Jullovets start

I torsdags så var jag som sagt ute och festa med Jessica, Per, Mikko, Breman, Dennis & Briland. Det var en riktigt trevlig förfest hos Jessica även om det blev jävla djupa snack. Haha. Iaf så drog vi vidare till Bogrens, där det bjöds på dans och annat. Kvällen sluta inte som väntat. Utan fick sova i en iskall bil och fick besök av polisen osv. Kul kul, kom hem på fredag morgon vid 8. Inte alls för kul, svin kall, trött och bakis. Inte sovit mkt den natten kan jag lova. Sov i vilket fall som helst några timmar och resten av den dagen hände inte så mkt, ingen skola. Tur det. Vid 6 dock stack jag till Frida för där skulle jag sova. Av olika anledningar. Blev att dra in till stan, möta upp Blomberg med gäng på Krikelin och sitta där och snacka. Måste bara berätta om en liten "nära-döden-upplevelse". Åkte vid ett trafikljus occh skulle rakt, det jag inte tänkte på när jag gasa på var att det var snorhalt, rena isgatan. Hela bakänden bara släppte och vem rattar som en tok, joo, Veronica och får en retur, det enda jag ser är en lykstople och jag med min tur egentligen missar stoplen med bara nån dm och mer var det fasiken inte. Lite smått chockad och resten av den kvällen körde jag rätt så lugnt. Puuuh. Jaja, Efter vart där ett tag (på krikelin) så stack vi upp till billingehus för att kolla på när Thomas med flera spela hockey. Dock kom polisen och alla stack rätt fort där ifrån. Efter det så åkte vi in till stan, hade ingen bensin så kunde inte åka med killarna och ströga. Haha, inte för jag var sugen ens, inte riktigt min grej. Kanske när jag köper mig en fin bil som man måste visa upp ;) haha. Gick tillbaka till krikelin där boysen bara blev mer och mer fulla, inte nog med att dom var det senast vi var där. Haha. Inget alls bra drag där, det sög rätt bra faktiskt och så var jag tvungen att dans, fan vad dumt det känns att vara nykter och göra det. Nej fy som Magnus Uggla säger - jag dansar aldrig nykter! Vid 2 tiden rörde vi oss hem och jag somna så gott.
Lördagen bestod av att jobba hela dagen, 12.15-21, inte direkt skit kul men aja, fick funka. Fick en halvtimmes rast med, nej fy.. Jag var trött och så seg. Snacka om att jag bara fumla när jag höll på och jobba. But that's life. Blev sen att köra hem Manish och jag åkte och tanka. Kvällen fortsatte här hemma med I och kika lite på tven. Mys :) Hämta sedan Frida & Loffsan som hade vart på Ladies Night, hade gärna vart med men jobbar man så gör man. Gick lite fort in till stan och som tur var så när jag smart nog saktade ner så mötte jag polisen. Jag tror fan den jäveln är efter mig. Ser dom överallt hela tiden, vad tusan, låt mig vara i fred ;) haha. Kunde dock inte sova när jag kom hem så satt vid tven en sväng och en granne knacka på rutan och jag höll på att få hjärtklappning. Fan vad rädd jag blev. Fan kan väl inte knacka på fönstret vid 3 på natten. Galning. Han ville komma in för hans nyckel funka inte om ni undra.
Och så idag, ja vad har man gjort idag jo, INTE ETT SKIT!. Kolla tven och sovit. Rätt soft med rätt så lonely nu. Hoppas på att I ska komma men får väl se. Blir tven snart igen så tjaoo.
Tidigt imorgon, jobb väntar vid 12.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0