489324-203

Julen kommer fortare än vad jag trodde

Shit, det är redan den 8 dec och jag har inte köpt en enda julklapp än! :O Jag är alltid den som är ute i god tid och som alltid är klar först med alla julklappar och nu har jag inte ens börjat och inte vet jag heller vad jag ska köpa. Fan, panik ju. Måste ta tag i det i veckan nu, jag måste verkligen. Jag och Jessica tänkte ju dra ner till ullared men fan, jag hinner ju inte.. Finns ingen tid till det. Tusan också. Måste lösa detta med julklappar nu! Hatar sånt här. Hatar även att gå och trängas med alla andra, neeh, fy. PANIK! hjälp mig.

Jaja, idag måste jag inte alls bra när jag vakna så lilla jag stanna hemma idag. Är lite bättre nu men inte alls bra, blev ju nästan frisk men tydligen har jag blivit sjuk igen, är inte det bra typiskt!? Ååh. Jaja, that's life när man inte tar det lugnt och försöker bli frisk.
Idag blir det nu iaf att försöka städa och plocka upp ur min resväska, orka ju inte riktigt det igår och sedan blir det även att ta tåget i eftermiddag/kväll till Herrljunga där pappa ska möta upp mig. Åka bort till klubben (som alltid är på måndag) och då blir det luciatåg. Mysigt ju :) Men anledningen till att jag åker bort är för jag ska hämta min bil, pussen. Äntligen! Vi får väl se när jag lyckas komma hem ikv. Kan bli sent är jag rädd för men det är sånt jag får ta om jag ska ha bilen.

Har även verkligen insett nu att det är dyrt att ligga på topp och det är bara inte att kasta pengar runt sig som jag har lyckats gjort den sista tiden. Bil äter fan pengar men nu ska jag föröska jobba som fasiken. Ska ta allt jag bara kan, för jag behöver verkligen pengar.

Men nu ska jag vara duktig och börja städa & planera julklapps inköp.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0