489324-203

Hej igen

Onsdag idag och all snö är borta. Nu ser allt så dötrist ut, kul då. Får hoppas på att snön kanske kommer snart igen. Jag vill verkligen ha en vit jul iår men får väl se hur det blir med det.
Väntar nu på att skolan ska börja, satte klockan lite tidigare idag för att komma upp eftersom jag lyckats försova mig två dagar i rad nu och jag som inte brukar försova mig, hur lyckas man!? Gaah! Så nu börjar jag om 50 min. Kul då. Haha. Idag väntas iaf först skolan till 1 och sedan blir det jobba vid 5 till 9. Inte fel det :) Gjorde klart min hemtenta igår, härligt. Så nu är det bara att lämna in den. Ska bli kul att se hur många i klassen som lyckats bli klar med den tills idag. Brukar ju inte direkt vara många procent. Haha.

Imorgon vankas utgång också. riktigt nice som alltid. Men är ju snart jullov då får man ju passa på menar ja.. Nästa torsdag är jag ju inte ens hemma så då blir det ju inget. tråkigt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0