489324-203

Fullt ös kommer det bli denna dag

Har saker planerat hela dagen så blir bara att egentligen stressa genom hela dagen känns det som. Usch! För nu först har jag skolan som börjar om en timme typ. Hämta upp Dennis med,  men inte allt för svårt skulle jag tro eftersom det är på vägen. Iaf så väntar först religion, (urtråkigt) sedan samhäll (ursegt) och sista men inte minst, idrott (hatar det egentligen, men blivit bättre får se hur det går iaf) Har en förbannad jobbig hosta. Känns som jag ska hosta upp hela alltet i mig. Jävligt jobbigt vill jag lova. Men men, efter idrotten blir det att köra hem fort som fan, duscha och sen nästan åka iväg med en gång till jobbet, börjar 16.15 (slutar idrotten 15) och slutar sen 19 så inte jätte långt pass och det är bra för sedan ikv väntar UTGÅNG! :D Yeah. Så blir hem och stressa, in i duschen och grejer. Sedan ta mig ner till stan och Malou där det vankas förfest. Riktigt nice =) Blir att säga lite smått hejdå till henne för hon ska till Austarlien. Det är ju nice. Coolt att åka dit. Men aja, sen hur jag kommer hem och när jag kommer hem har jag inte en aning om men löser väl sig hoppas jag. Inte fasiken ska jag vara nykter och köra iaf :P haha. Taxi får väl vara ett allternativ. '

Matfestivalen - 08 1(sicken jävla go helg)

Måste bara säga det att det är förbannat gott att bensinen är så billig som den är. Fatta nu under 10 kronor, det hade jag aldrig trott men nån gång måste man ju ha tur. Denna krisen för ju med sig något bra iaf. Hoppas man inte blir av med jobbet bara(A)







Kommentarer
Postat av: Frida

Paaaaarty som faaaan !

2008-12-11 @ 15:54:08
URL: http://fsomifrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0