489324-203

Fredag hela veckan, ska det vara.

Vilken skön känsla det är när fredag står och knackar på dörren. För nu är det fredag och välkommen in :) Så underbart med helg, tur så går veckorna rätt fort. Lite panikartat är det ändå för jag har inte köpt en enda julklapp, inte EN ENDA! Shit! Men jag och jessica ska ju åka till ullared så jag väntar på det. Är så jävla mkt utgifter nu så är lite panik. Men aja, that's life! Det löser sig nog.

Senare idag, mer exakt halv 7 tar jag tåget ner till gbg och min faster där jag ska tillbringa helgen. På lördag blir det fotografering. Ska bli riktigt kul =) sen vet jag inte, överraskningar blire som vanligt men gör inte mig så mkt för jag älskar överraskningar :D Hihi. Kommer hem på söndag igen.

Pussen, älskade bilen har fått ett nytt avgassystem. Tack Pappa & Nina<3 Vad tusan skulle jag göra utan er egentligen!? och det bästa är ju att det blev ju inte så förbannat dyrt men dock blev det ett orginal system, innan var det ju lite brum brum men aja, får lösas sen kanske med mer pengar i fickan. Nina ska besikta pussen idag, hoppas för gudskull att den går igenom :)

Men nu måste jag faktiskt klä på mig för snart väntar skolan. Inga pengar till buss heller men får väl gå och leta upp typ 25 en-kronor nu eller nåt, för med bussen måste jag ju.. Shit.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0