489324-203

Blivit mycket brum, brum hela dagen

Idag känns det som jag levt i bilen. Haha. Men lugnt för mig för jag älskar att köra. Grattis till Krille också som tog körkort idag =) Men men, idag så åkte jag & Blomberg från mig till skolan och hade samhäll, sedan tog vi bilen och åkte till Max och käka. Tillbaka till skolan, hade svenska. Vidare hem till Blomberg i Väring, satt där i några timmar. Sedan in till stan, käka och köpte blommor. Förbi Felix. Tillbaka till stöpen och sedan hem till Blomberg igen, ställde hans bil, bytte till min och jag och Felix åkte till skövde. Fick åka och tanka och sedan bort till ridskolan för att hämta Benita. Nu är jag äntligen hemma och är svin trött. Måste nog sova rätt så snart för orkar typ inte mer. *en stor gäsp*. Visst jag älskar verkligen köra bil och så men nu är jag ändå trött, blev inte så mkt sova inatt.

Men Blomberg, jag vill hjälpa dig på alla sätt och vis men vet inte hur. Jag finns alltid här ska du veta och stöttar dig till 100%. Tveka aldrig på det. Du är en underbar vän.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0