489324-203

Och nu hemma i skövde.

Tusan vad skönt det var att äntligen få komma hem. Jag älskar mitt hem och borta bra men hemma bäst. Har allt längtat hem även om det var underbart nere i grekland och skulle mer än gärna åka iväg igen.

Nån som är på, på att dra utomlands snart ? :D

Pappa har vart snäll och hämta mig och faster och köra hem mig till skövde. Jätte snällt=) Tack<3 Har faktiskt redan packat ut väskan och slängt ALLT i tvätten, lika bra så för allt luktar salt och sånt.
Var riktigt skönt att få ta en dusch i en normal stor dusch och få dansa och sjunga hur mkt man vill. Haha. Var en underbar dusch för den som vill veta ;)

Imorgon skolan och inget jag ser ifram emot och som vanligt vet ingen vart vi ska vara men antagligen verkstan, kan inte tänka mig annat men man vet ju aldrig, men lurat alla dit nu så antagligen blir det de.
Då blir det snart att sova så man orkar upp, har inte använt ringklockan en enda gång på hela sommarlovet, fy fan vad underbart men längtar inte tills imorgon direkt, men aja. Måste leta rätt på papprena vi fick när vi sluta, måste ju stå där. Haha.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0