489324-203

*klick*

idag är det dags för den där jäkla fotograferingen i skolan, usch. jag vill inte. har en fin finne med på kinden - dagens i-landsproblem. men ändå det är störande och jag känner inte alls för detta, vad ska man ha på sig osv?! Sicka problem, men aja det blir väl som det blir då. Har tat på mig leggings & en gul stor t-shirt med skärp i midjan. Så får det bli, enkelt men nåt extra.
Idag är det först religion sen samhäll & sist idrott det som är gött att vi blir själva idag, underbart :D

Dom ringde från körskolan igår ikväll, vid 9 :O haha. men aja, så har en dubbel lektion på morgonen på torsdag 7.30, (nästa torsdag) jippi =/ usch, fy vad segt men nu har jag iaf bokat in det. bra det ! =)
Var även hos Anna en sväng och alltid lika kul att träffa dig synd att det blir så sällan bara. Det finns bara en som du <3 Jag älskar dina historier, dom är verkligen klockrena  :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0