489324-203

Hos pappa.

Nu sitter jag här hos pappa. Regnat öser ner så det är ju lagom kul. Idag blir det nog väldigt lugnt här men ska oxå åka hem idag, hoppas Breman hör av sig så att pappa kan köra mig hem och pappa kan kolla på fronten till rallybilen och att det är rätt oxå.
Igår var det fullt ös hela dagen verkligen och vi hann med så mkt måste jag säga. Vakna vid halv 10 och bestämde oss för att åka till skene och titta på rally. Rätt kul ändå, skulle kunna tänka mig åka den tävlingen ändå, nästa år kanske ? Dock inget direkt som hände och inga missar från dom, duktigt men lite tråkigt för oss som kolla dock. Efter vart där en sväng åkte vi till knalleland i borås, käka lite och kolla i affärer. Blev att jag fick en blommig klänning på gina av Nina. Blev typ ett inpuls köp. Men tack <3 as skön & fin. Efter det drog vi oss ut till farfar och kolla på när dom byggde och hämta min plånbok (som jag glömt hos mormor & morfar som magnus hämtat)- Efter vart där en timme elr nåt åkte vi hem och sen handla och drog sen till geneviken och tog ett dopp. Svinkallt när man kom upp men jätte skönt i vattnet. Efter det åkte vi hem och grilla lite, mumsigt värre =) och sen kolla på film och sov. Så vart en fart fylld dag men kul :)
Bilder från allt kommer när jag kommit hem, senare idag eller imorgon.
Ikväll ska jag nog träffa min babe P (: Hoppas verkligen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0