489324-203

Dags att sova, men inga mardrömmar nu tack !

Sova, sova & sova. Nu är jag trött blev inte så mkt sömn förgående natt. Men kan aldrig sova bra när jag vart ute och partat. Jag hoppas jag kan sova nu iaf efter skräckisen jag, mamma och hennes vännina vi har tittat på nu. Om nån docka och att man inte får skrika för då dör man och grejs. Bra film ändå men läskig.
Jag får nån konstig känsla oxå vid halsen som om nån ska ta en kniv och skära av halsen. Fy fan vad jag hatar det :/ får panik.
Inga mardrömmar nu tack, måste vara utvilad tills imorgon för imorgon sticker jag till gbg och min faster för sedan på måndag åka till arlanda och ta flyget ner till grekland. Shit, lite nervös faktiskt. Hoppas jag kommer hem levande.








Kommentarer
Postat av: Marita

Hejsan Gumman.



Vi ska till Landvetter i Göteborg, ej Arlanda i Stockholm....Kram Stumpan

2008-08-10 @ 12:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0