489324-203

Dagen efter

Igår bestod dagen av en jävla baksmälla, stan, jobb & festa.

Baksmällan gick över när jag kom ut på stan och fick i mig lite frisk luft, där vid 5 tiden ungefär. Och vid 5 börja jag jobba, det var inte alls mkt folk och det var väl rätt väntat om man säger så. Det var skönt ändå, fast det blev rätt segt efter ett tag men vid halv 10 skynda jag mig som tusan att platta håret, sminka mig, äta & byta om. Gick bra tillslut. Mamma och Andrea hämta mig och körde mig till Malou, där det var PARTY! Lugnare igår än vad det var i fredags men men.. Försökte supa ikapp lite och det gick ju rätt bra ändå, kom ikapp lite. Haha. Sen vid 11 drog vi in till stan efter Malou somnat hemma hos henne, blev en sväng i virvelvinden och sen sög det mest bara, så vid 1 drog jag hem och sov så gott  !:D Sov enda till 10 idag. brukar aldrig kunna sova när jag vart ute och jag är inte bakis heller. =)

Nu ska jag snart göra mig iordning för om en timme måste jag åka bort till jobbet, långt pass idag. 13.30-22.00. Idag kommer det ju inte vara mkt folk, nej inte alls :O alla bakis människor, fy fan säger jag bara.
Sen hem och bara sova för att orka gå upp till skolan på måndag. Bläää.

Även grattis till Pappa & Magnus som tog en tredje plats i grp E (igår var det tävling i trollhättan). Och vann B-förare.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0