489324-203

Bilder från Helgens aktiviteter.

Tänkte lägga upp lite bilder från vad man har gjort i helgen. Se & Ljut (:
Jag när vi har kommit till Mormor & Morfar

Benita och Jag Skulle bada lite där på kvällen (torsdag) när vi kom ner. Vi bada vid nordkroken för den som vill veta, mysigt ;)

Medans vi bada stod/satt Morfar, Mamma & Mormor och kolla på.

Vacker solnedgång.

Nu kommer lite bilder från fredagen då mamma blev 38 och vi var och bada vid gaddesanna. Min favvostrand :)

Mamma & Benita vid Gaddesanna

En fin bild på min Syster.

Detta är gaddesanna och sen är det åt vänster en hel strand med.

Födelsedagsbarnet ;)

Någon bild från lördag och rallytävlingen i Skene som vi bara var och titta på.

Helena, Pappa & Nina ( och Carola ej med på bild ) Var i skene och kika på rally :)

Ryrlén från starten. Sådär bild och sådär insats från honom, han bröt efter varv 1 av 3. Skräll.
Mer bilder har tagits men inget jag orkar lägga upp mer nu.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0