489324-203

080808

Då var man ute och festa men inte för sthlm skull utan bara för att ut och festa men har ju iaf vart ute på 08ornas dag :P Haha. När var våran dag då, 050505 då eller? :P Haha. Dock har det redan vart men ändå.

Allt börja hos mig med Therese, vi sjöng, drack och skratta. Trevligt var det :) Sen vid 9 tiden tänkte vi gå in till stan men blev buss iaf. Så var inne i stan vid 10 ungefär efter missat buss första gången. Gick runt där på stan, mötte upp Rosengren. Sen kom Prillan & Millan ;) Så drog jag och Rosengren med dom till en "fest" och var där en stund, snacka och umgicks lite. Blev rätt full måste jag säga =/ usch säger jag idag iaf. Sedan traska vi in mot stan och sen vidare hem till mig, kolla lite film och sen somna så gott.
Fatta, 38 spänn för att åka från shell till affären? :O As dyrt. Blää.
Trots regn och rusk (med uppehåll) så blev det en rätt lyckad kväll ändå, like you Therese<3 Får vi göra om snart.

Idag mår jag okej ändå, ont i huvudet och seg men funkar nu!
Blir att packa idag, bara 2 dar kvar nu, shit.. snart åker jag :O har knappt fattat det än.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0