489324-203

Vakna med Thevoice.

Folk kanske tycker man är tokig som är uppe såhär tidigt när man är ledig men känner inte för att gå och lägga mig fast känner mig lite seg så kanske ska gå och vila iaf. Vore skönt :)
Nu på morgonen har jag iaf suttit och kollat på vakna med the voice. Tycker det är rätt skönt att sitta och titta på, skön musik och allt :) Dock har jag lite svårt för josefin, vet inte varför men det är något med henne som stör mig otroligt mycket. Bara när hon öppnar munnen vill jag bara stänga öronen, vet inte alls vrf jag tycker så men tycker bara så. Nåt stör mig med henne. Annars är the voice i sig underbart :D älskar musiken <3 :D

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0