489324-203

Skönt att nu få äntligen sitta ner.

Nu har jag äntligen kommit hem. Jag är väldigt trött känner jag. Först blev det skolan, med svenska & estet men båda dom lektionerna blev det film. Det var soft =) Sedan en sväng på stan och sedan iväg till donken på norrmalm, otroligt nog så kom jag försent.. (typ händer aldrig, är väldigt noga med tider så var väldigt pinsamt) men som tur kom min handledare med försent. Men skyller på Breman att jag blev sen :P haha. Trodde det skulle gå fortfare att gå ju. Men men, nu vet jag.
Fick mina kläder, enda som passa var skjortan. Byxorna för små och skorna förstora, men ska få nya skor och fick ett par andra byxor så gick bra. Blev att lära sig allt där i kassan, det gick ju godkänt tycker jag men var lite förvirrad där ibland kände jag. Men lär mig nog snart hoppas jag, men dte är mkt och man känenr sig iväg många ggr.
Nästa & Sista handledning blir på måndag 12-15 . Då vi har studiedag. Idag hade vi inte alls mkt att göra utan det kommer ju mer på lunchen p måndag, hoppas jag.
Sedan kom mamma och hämta mig och blev pannkakor, fan så gott, inte ätit sen frukost idag så behövde vill jag lova.

Har ni gjort idag?

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0