489324-203

Shopping i gbg.

Som sagt har jag vart i gbg i helgen och fick med mig lite saker hem så tänkte nu visa vad det var jag hitta :)

Denna bh hitta jag, äntligen har jag fått en bh som passar mig. Den är från victoria och kostar 599:- Svindyrt för en jäkla bh, men måste ju dock ha. Märket är Freya. (Där den är genomskinlig är den hel svart)
Blev även en beige bh som är bra att ha under vitt. Fick den av Marita och den är med från victoria och kosta 499:- Märket var Primadona.
Blev även en binkin från victoria. Båda delarna är från freya och kostar tillsammans 700 :- Bild på den kommer så fort jag får den.

Denna kläningen köpte jag med. Svart med vita prickar. Den är från H&M och kosta endast 149:- Skönt att ha i sommar för den är tunn & skön :)

Blev detta linnet med från H&M och kosta endast 149:- (finns även i svart) Är ett lite längre linne som är pössigt & blir tajt nertill. Den är tunn & skönt material.

En tjocktröja från bikbok blev det oxå. Kosta bara 150:- (halva priset så innan 300) Behövde verkligen en sån här så tänkte passa på, tycker det är så skönt att bara dra på sig en tjock varm tröja :)

Hitta även ett par skor jag ville ha, men fanns bara i en storlek kvar och hade behövt så blev inte dom. Dom var så skön så blev besviken :(
En mycket lyckad helg i gbg, fast en sak saknades bara dock..

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg


Kommentarer
Postat av: Malisso Malin

Fina saker du köpt, och är inte gbg underbaaart? =)

2008-04-07 @ 18:13:31
URL: http://malisso.blogg.se
Postat av: Anonym

snygga saker du=)

2008-04-08 @ 13:26:03
Postat av: Amanda

oj, mitt namn kom inte med hehe:P

2008-04-08 @ 13:26:28
URL: http://mandysplace.blogg.se
Postat av: Anonym

den svarta klänningen med vita prickar var jättesöt

2008-04-08 @ 15:49:52
URL: http://daloatf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0