489324-203

Planer inför helgen

Denna helg blir det till att åka ner och hälsa på min Faster nere i gbg. image117
Så nu har jag precis packat allt som jag har ännu kunnat packa.. Jag är verkligen så jävla värdelös på att packa trots att jag nästan gör det varje helg, men blir alltid så mycket och sen använder man ändå inte en tredje del av det man har med sig. *suck*
Imorgon så blir det tåget ner vid 18 tiden, kommer ner runt 20 och 21.15 blir det bio, kommer inte ihåg vilken men det märker jag väl, vet att det var premiär på den iaf.
På lördag har jag icke en aning vad som händer, som vanligt har väl hon hittat på något, hoppas det blir stan en sväng, behöver en ny bh till och som sagt så får det bli att gå till dom lite dyrare affärena suck, snacka om att bli runierad av en jäkla bh. Sist kosta den fan 550 :O helt sjukt :S Hoppas även på att få träffa E en sväng med om man har tur :)
Söndag blir det sminking på åhlens fick det i julklapp om Marita, så får sedan produkter för 400 kr, det är gött det :) Sen nån gång under eftermiddagen blir det att åka hem, kommer bli skönt. Kommer efter helgen bilder, fakta och allt som kan vara roligt att veta. Hoppas alla får en trevlig helg iaf, ska jag försöka med :D
 Vad ska ni göra i helgen?


jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar, ja den gröna är riktigt fin :) Enkel lixom ^_^
Ha en fin kväll

2008-04-03 @ 21:48:36
URL: http://nfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0