489324-203

Morgon, morgon

Blir så trött, jag kan aldrig sova länge, fan vad det stör mig. Vakna klockan 7 idag, roligt då =/ Blivit att läsa lite på morgonen och kollat på vakna med the voice. Det som gör att jag inte kan sova heller är att jag ligger och funderar på mcdonalds och hur jag ska klara allt, igår var det ju som det var lixom. Nästa gång blir det ju tre timmar att jobba var av en jag ska vara helt själv, kommer jag klara det tro ? !

Usch, valborg idag med, ingen sol bara molnigt. Blää. Jag vet inte heller vad som kommer att hända idag, jobbigt men vetifan om jag ens är sugen på att göra något idag. Kommer det upp något bra erbjudande så kanske men just nu nja..

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0